علم و فن آوری

  • ۰
  • ۰

هیتر مرغداری

هیتر مرغداری

در سالن های مرغداری به دلیل وجود جوجه ها در کف سالن،گردش هوای گرم ایجاد شده توسط بخاری باید در ارتفاع پایین و نزدیک به سطح جریان یابد تا بتواند گرمای مورد نیاز جوجه ها را تامین کند.

اصولا در یک مرغداری توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:

1- خارج ساختن گازهای متصاعد شده از فضولات پرندگان

2- تامین اکسیژن مورد نیاز پرندگان

3- ایجاد دمای مناسب در سالن

ما می توانیم به وسیله هواکش های 140 که در انتهای سالن قرار می گیرند، گاز های متصاعد شده از فضولات را خارج سازیم.برای وارد شدن به صفحه هواکش 140 اینجا کلیک کنید.همچنین از سمت دیگر سالن باید اکسیژن مورد نیاز پرندگان را تامین کنیم.اما دمای این هوای تازه باید قبل از وارد شدن به سالن به اندازه کافی بالا برود تا موجب سرد شدن سالن نشود.

بخاری MT-250,000 خوابیده تولید شده توسط این گروه مخصوص سالن های مرغداری طراحی شده است.نحوه استفاده بدین صورت است که بخاری ها در یک پیش سالن (قبل از سالن اصلی) قرار می گیرند و هوای خارج را به داخل سالن اصلی هدایت می کنند.این هوا قبل از وارد شدن به سالن اصلی از کوره هوای گرم و رادیاتور بخاری مرغداری عبور کرده و دمای آن به میزان دلخواه تنظیم می شود.بدین صورت هم دما و هم اکسیژن مورد نیاز پرندگان توسط این هیتر مخصوص تامین می شود.

  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • رضا نقش زن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی